Chatbot
Palvele automaattisesti silloin, kun asiakkaalle parhaiten sopii.
Helppous
Palvelun laatu
Säästöt
Chatbot on yrityksen väsymätön apuri, joka kerää liidejä 24/7.
Mm. näitä tehtäviä voit ulkoistaa chatbotin hoidettavaksi:
- Arkipäiväisten asiakaspalvelutilanteiden hoitaminen automatisoidusti.
- Ajanvaraukset hoituvat kätevästi keskustelurobotin kanssa.
- Myynnin tukeminen, kuten tuote-esittelyt ja tietoa tarjottavista palveluista.
- Asiakastyytyväisyyskyselyt.
Varmista chatbotin soveltuvuus ilmaisessa alkukartoituksessa.
Näin toteutamme Chatbot-projektin.
- Ilmaisessa alkukartoituksessa selviää chatbotin soveltuvuus yrityksesi asiakaspalveluun.
- Määrittelemme tarpeet ja parhaan toteutustavan.
- Toteutamme chatbotin hyödyntäen laajaa teknologia-osaamistamme.
- Avustamme chatbotin käyttöönotossa ja olemme helposti tavoitettavissa.
Aika on rahaa.
Laske yrityksesi kuukausittainen säästö palkkaamalla Chatbot töihin täysipäiväisesti. Sopii myös ilta- ja yövuoroon.
Haluatko tarjota asiakkaille ympärivuorokautista palvelua?
Aloitetaan ilmainen alkukartoitus chatbotin käyttöönotosta.
Miten yritys ja sen sidosryhmät hyötyvät chatbotin käytöstä?
Yritykselle
Chatbotit tarjoavat yrityksille hyötyjä asiakastyytyväisyyteen ja työntekijöiden tehokkuuteen heti käyttöönoton jälkeen.
Työntekijälle
Rutiininomaisen asiakaspalvelun automatisoituessa henkilöstön työpanos voidaan ohjata mielekkäämpiin tehtäviin.
Asiakkaalle
Chatbotit nopeuttavat tiedonhakua, tarjoavat henkilökohtaista palvelua ja auttavat ympäri vuorokauden.
Finbotin rakentaman chatbotin voi integroida moniin eri sovelluksiin.
Chatbotin keräämiä tietoja voidaan viedä tuhansiin eri sovelluksiin.
- Google Sheets integraatio mahdollistaa keskusteludatan tarkastelun.
- Google Calendar vastaanottaa chatbotilla tehdyt varaukset automaattisesti.
- Google Analyticsin avulla voidaan seurata, että kuinka suuri osa käyttäjistä hyödyntää chatbottia.
- Zapier integraatio mahdollistaa tietojen viennin yli tuhanteen eri applikaatioon.
Näin chatbot auttaa saavuttamaan tavoitteesi verkossa.
Jopa puolet asiakkaista vierailee kotisivuillasi toimistoaikojen ulkopuolella. Chatbotit mahdollistavat sen, että asiakas saa palvelua yritykseltäsi ympäri vuorokauden. Esimerkiksi ajanvaraukset onnistuvat helposti ja saat valmiit varaukset jopa suoraan kalenteriin. Jätä rutiininomaiset asiakaspalvelutyöt chatbotin hoidettavaksi ja nauti lisääntyneestä vapaa-ajastasi
Chatbotit pystyvät vaikuttamaan asiakkaiden ostopäätöksiin mm. keskustelutyylillä, käytöksellä, tunnejäljellä tai tuotesuositteluilla. Kaupassa myyjät voivat suositella asiakkaalle toistensa kanssa yhteensopivia tuotteita. Nyt se on mahdollista myös verkkokaupassa.
Tervehdys luo asiakkaalle tervetulleen olon ja saattaa jopa vaikuttaa ostopäätökseen. Kivijalkamyymälöissä myyjät ovat toivottamassa asiakkaat tervetulleeksi, mutta verkkosivuilla tämä ei onnistu ilman chatbottia. Ole vieraanvarainen ja ota ystävällinen chatbot avuksi asiakaspalveluun. Sen avulla viestit inhimillisyyttä ja halua tehdä kauppaa.
Automatisoidut keskustelut tuottavat valtavasti arvokasta dataa asiakkaista. Datan avulla voidaan parantaa markkinointia, lisätä näkyvyyttä ja johtaa yrityksen toimintaa tietoon perustuen.
Onko yritykselläsi ajanvaraukseen liittyvää liiketoimintaa tai muita tarpeita? Chatbotilla asiakkaasi voi varata vapaina olevia aikoja ja tiedot siirtyvät suoraan Google kalenteriin. Vähennä puhelimen pirinää ja anna chatbotin hoitaa varausjärjestelyt puolestasi.