Chatbot

Palvele automaattisesti silloin, kun asiakkaalle parhaiten sopii.

Chatbot on yrityksen väsymätön apuri, joka kerää liidejä 24/7.

Mm. näitä tehtäviä voit ulkoistaa chatbotin hoidettavaksi:

Aloita ilmainen alkukartoitus chatbotin käyttöönotosta.

Jätä sähköpostisi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Miten yritys ja sen sidosryhmät hyötyvät chatbotin käytöstä?

Yritykselle

Chatbotit tarjoavat yrityksille hyötyjä asiakastyytyväisyyteen ja työntekijöiden tehokkuuteen heti käyttöönoton jälkeen.

Työntekijälle

Rutiininomaisen asiakaspalvelun automatisoituessa henkilöstön työpanos voidaan ohjata mielekkäämpiin tehtäviin.

Asiakkaalle

Chatbotit nopeuttavat tiedonhakua, tarjoavat henkilökohtaista palvelua ja auttavat ympäri vuorokauden.

Varmista chatbotin soveltuvuus ilmaisessa alkukartoituksessa.

Näin toteutamme Chatbot-projektin.

Haluatko tarjota asiakkaille ympärivuorokautista palvelua?

Aloitetaan ilmainen alkukartoitus chatbotin käyttöönotosta.

Näin chatbot auttaa saavuttamaan tavoitteesi verkossa.

Jopa puolet asiakkaista vierailee kotisivuillasi toimistoaikojen ulkopuolella. Chatbotit mahdollistavat sen, että asiakas saa palvelua yritykseltäsi ympäri vuorokauden. Esimerkiksi ajanvaraukset onnistuvat helposti ja saat valmiit varaukset jopa suoraan kalenteriin. Jätä rutiininomaiset asiakaspalvelutyöt chatbotin hoidettavaksi ja nauti lisääntyneestä vapaa-ajastasi

Chatbotit pystyvät vaikuttamaan asiakkaiden ostopäätöksiin mm. keskustelutyylillä, käytöksellä, tunnejäljellä tai tuotesuositteluilla. Kaupassa myyjät voivat suositella asiakkaalle toistensa kanssa yhteensopivia tuotteita. Nyt se on mahdollista myös verkkokaupassa.

Tervehdys luo asiakkaalle tervetulleen olon ja saattaa jopa vaikuttaa ostopäätökseen. Kivijalkamyymälöissä myyjät ovat toivottamassa asiakkaat tervetulleeksi, mutta verkkosivuilla tämä ei onnistu ilman chatbottia. Ole vieraanvarainen ja ota ystävällinen chatbot avuksi asiakaspalveluun. Sen avulla viestit inhimillisyyttä ja halua tehdä kauppaa. 

Automatisoidut keskustelut tuottavat valtavasti arvokasta dataa asiakkaista. Datan avulla voidaan parantaa markkinointia, lisätä näkyvyyttä ja johtaa yrityksen toimintaa tietoon perustuen.

Onko yritykselläsi ajanvaraukseen liittyvää liiketoimintaa tai muita tarpeita? Chatbotilla asiakkaasi voi varata vapaina olevia aikoja ja tiedot siirtyvät suoraan Google kalenteriin. Vähennä puhelimen pirinää ja anna chatbotin hoitaa varausjärjestelyt puolestasi. 

Finbotin rakentaman chatbotin voi integroida moniin eri sovelluksiin.

Chatbotin keräämiä tietoja voidaan viedä tuhansiin eri sovelluksiin.

Kiinnostuitko?

Jätä sähköpostisi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Finbot Oy

Verkkolaskutus

© 2020 All Rights Reserved