Chatbot

Palvele silloin kuin asiakkaalle parhaiten sopii.

Älä menetä arvokkaita liidejä

Tiesitkö, että jopa puolet verkkosivujen kävijöistä saapuvat sivuille toimistoaikojen ulkopuolella. Ongelmana tällöin on asiakaspalvelun puute. Chatbotin avulla yrityksesi palvelee asiakkaita kellonajasta välittämättä ja he saavat esimerkiksi tietoa palveluistasi tai mahdollisuuden tehdä varauksia henkilökohtaisessa kanssakäymisessä.

Chatbotin mahdollisuudet

Chatbotit hyödyttävät yritystä, työntekijöitä sekä asiakkaita. 

Yritykselle

Chatbotit tarjoavat yrityksille tehokkuuteen, sekä asiakastyytyväisyyteen liittyviä hyötyjä jo lyhyellä aikavälillä.

Työntekijälle

Asiakaspalvelun automatisoituessa asiakaspalvelijoiden työpanos voidaan ohjata mielekkäämpiin ja haastavampiin tehtävin.

Asiakkaalle

Chatbotit nopeuttavat tiedonhakua, tarjoavat henkilökohtaista palvelua ja antavat asiakkaille uusia kokemuksia.

Mitä hyötyä chatbotista on

Chatbotin käyttöönotto antaa sinulle mm. väsymättömän asiakaspalvelijan, vähentyneen työmäärän ja tyytyväisempiä asiakkaita. Ei enää pitkiä lomakkeita, vaan varaukset ja yhteydenottopyynnöt voi hoitaa keskustelunomaisesti chatisssa.

Chatbotilla tehdyt ajanvaraukset siirtyvät automaattisesti kalenteriisi

Onko yritykselläsi ajanvaraukseen liittyvää liiketoimintaa tai muita tarpeita? Chatbotilla asiakkaasi voi varata vapaina olevia aikoja ja tiedot siirtyvät suoraan Google kalenteriin. Vähennä puhelimen pirinää ja anna chatbotin hoitaa varausjärjestelyt puolestasi. 

Ympärivuorokautinen asiakaspalvelu

Huomattava määrä asiakkaita vierailee sivuillasi toimistoaikojen ulkopuolella. Chatbotit mahdollistavat sen, että asiakas saa palvelua yritykseltäsi ympäri vuorokauden. Esimerkiksi ajanvaraukset onnistuvat helposti ja saat valmiit varaukset jopa suoraan kalenteriin. Jätä rutiininomaiset asiakaspalvelutyöt chatbotin hoidettavaksi.

Markkinointi

Chatbotit pystyvät vaikuttamaan asiakkaiden ostopäätöksiin mm. keskustelutyylillä, käytöksellä, tunnejäljellä tai tuotesuositteluilla. 

Alkutervehdys

Tervehdys luo asiakkaalle tervetulleen olon ja saattaa jopa vaikuttaa ostopäätökseen. Asiakas saa tervehdyksen kivijalkamyymäsää usein, mutta harvalla internetsivulla on chatbot toivottamassa asiakkaan tervetulleeksi. Se viestii inhimillisyyttä ja halua käydä kauppaa. Viesti kertoo myös sen, että internetsivujen takana on ihmisiä tai robotteja auttamassa tarpeen tullen.

Datan kerääminen

Automatisoidut keskustelut tuottavat valtavasti arvokasta dataa asiakkaista. Datan avulla voidaan parantaa markkinointia, lisätä näkyvyyttä tai saada muokata liiketoimintamallia.

Kustannustehokkuus

Chatbotit vapauttavat kallista työvoimaa hyödyllisempiin tehtäviin, koska ne kykenevät vastaamaan suurimpaan osaan rutiininomaisista kysymyksistä.

Miten rakennamme Chatbotin

Chatbotin rakentamisesta pari riviä lorem ipsum dolor 

Alle Chatbotti joka kysyy et haluatko sinäkin chatbotin sivuillesi? sit yhteyslomake jos joo

Donec venenatis vulputate lorem. In turpis. Nulla porta dolor. Proin pretium, leo ac pellentesque mollis, felis nunc ultrices eros, sed gravida augue augue mollis justo.

Donec venenatis vulputate lorem. In turpis. Nulla porta dolor. Proin pretium, leo ac pellentesque mollis, felis nunc ultrices eros, sed gravida augue augue mollis justo.

Donec venenatis vulputate lorem. In turpis. Nulla porta dolor. Proin pretium, leo ac pellentesque mollis, felis nunc ultrices eros, sed gravida augue augue mollis justo.

Rakennamme chatbottimme Collect.Chatin tarjoamalla alustalla. Sen avulla toteutamme edulliset, toimivat ja myyntiä lisäävät keskustelurobotit. 

Pystymme toteuttamaan laajan valikoiman toiminnallisuuksia, kuten ajanvarauksen automatisoinnin, asiakkaiden neuvomisen tai vaikka myynnin maksuominaisuuksineen.

Chatbottimme voi upottaa mille tahansa verkkosivuille helposti. Lisäys onnistuu ruudun alareunaan tai esimerkiksi keskellä sivua olevaan sisältölaatikkoon. Lisäämme tarvittaessa uuden chatbotin sivuillesi!

Haluatko viedä asiakaspalvelusi sinne, missä asiakkaat viettävät vapaa-aikaansa?

Sadat tuhannet suomalaiset käyttävät Facebookia useita tunteja viikossa. Suunnittelemme ja rakennamme yrityksille Facebook Messenger chatbotteja, jotka pystyvät hoitamaan asiakkaiden ensikontaktit luontevasti. Dynaaminen asiakaspalvelu antaa yrityksestä ammattimaisen kuvan ja luo luottamusta, kun asiakas näkee heti, että hänen asiansa on otettu hoitoon.

Mitä mieltä asiakkaat ovat chatboteista

Yhä suurempi osa asiakaspalvelusta on siirtymässä internettiin teknologian kehittyessä. Osana tätä muutosta on ollut chatbottien käytön lisääntyminen. Kasvu on ollut jatkuvaa ja mielestämme nykypäivänä chatbot kuuluu tärkeäksi osaksi yrityksen asiakaspalvelua.

Suunnittelemme chatbotit asiakkaidemme toiveita kunnioittaen. Suunnitteluvaiheessa on erittäin tärkeää, että asiakas ja me ymmärrämme toisiamme ja chatbotin tavoitteita.

Chatbottien avulla yritykset kykenevät tunnistamaan asiakkaidensa tarpeet. Chatbottien keräämän datan avulla voidaan luoda parempia asiakaskokemuksia ja tehostaa myyntiä. Keskusteluista saatu data auttaa yritystä ymmärtämään enemmän asiakkaita.

Vaikka chatbotti ei pystyisikään vastaamaa täysin asiakkaan kysymyksiin, niin se silti helpottaa ihmisen työtä. Chatbotit tallentavat keskustelut, joten asiakaspalvelijan on sitten helppo tarttua asiakkaan ongelmaan ja ratkaista se.

On tutkittu, että ihmiset pitävät chatbottien tärkeimpinä ominaisuuksina helppoihin kysymyksiin vastaamisen, nopeaa vastausaikaa ja ympärivuorokautista asiakaspalvelua

Nuorista suurin osa piti ympärivuorokautista asiakaspalvelua chatbottien tärkeimpänä ominaisuutena, kun taas iäkkäämmät vastaajat arvostivat erityisesti chatbottien kykyä vastata yksinkertaisiin kysymyksiin.

Avullamme nostat asiakastyytyväisyyden uudelle tasolle mahdollistamalla asiakkaiden katkeamattoman palvelun.

Meiltä saat myös uudet verkkosivut yrityksellesi

Verkkosivut ovat nykypäivänä yksi kriittisimmistä osista yrityksen julkisivussa. Edustavalla kotisivujen toteutuksella voit kasvattaa tyytyväistä asiakaskuntaasi. Luomme selkeitä, helppokäyttöisiä ja nopeita verkkosivuja. Klikkaa, niin löydät meidän tapamme laittaa nettisivut kuntoon.

Haluatko, että otamme sinuun yhteyttä?

Jätä sähköpostisi niin olemme sinuun yhteydessä.

Finbot Oy

Verkkolaskutus

  • Osoite: 003730929996
  • Operaattori: Maventa
  • Operaattoritunnus: 003721291126

© 2020 All Rights Reserved