Autovuokraamoala, kuten myös kaikki muut alat voivat hyötyä merkittävästi digitalisaation mahdollisuuksista. Olemme tuottaneet yritykselle mm. verkkosivuston, kuvamateriaalit, hakukonemainontaa sekä tekstisisältöä projektin aikana.
Verkkosivusto ei ole vain mainostamista varten, vaan se mahdollistaa myös prosessien automatisoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisen. Olemme kehittäneet digitaalisia toiminnallisuuksia koko Easendin vuokrausprosessin ympärille, tehden siitä yritykselle ja asiakkaalle mahdollisimman hyödyllisen. Vuokraus tapahtuu turvallisesti täysin etänä ja auto varataan, maksetaan ja palautetaan verkkosivustolle luotujen toiminnallisuuksien avulla.
Easendin tapauksessa on saatu myös dataa siitä, että lähes 70% asiakkaista käyttää sivustoa matkapuhelimen välityksellä. Tästä syystä olemme kiinnittäneet erityistä huomiota sivuston mobiilioptimointiin. Sivuston rakenne on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi ja selkeäksi, jotta asiakkaan ei tarvitse erikseen opetella sivuston käyttöä. Rakenne ohjaa asiakasta aina kohti määränpäätä, eli varauspyynnön lähettämistä.
Ei kuitenkaan unohdeta markkinointia. Paraskaan sivusto ei palvele ketään, jos kukaan ei käytä sitä. Olemme rakentaneet hakukoneoptimoitua sisältöä, jotta yritys näkyy Googlessa ensimmäisten tulosten joukossa Vaasassa. Lisäksi olemme toteuttaneet maksettua hakukonemainontaa Seinäjoen laajentumisen yhteydessä, jotta asiakkaat löytävät sivustolle ennen orgaanisen hakusijoituksen nousua kärkikahinoihin.
Rakensimme prosessiin myös automatisoidun palautteiden keräämisen, jolla voidaan mitata asiakaskokemusta. Tällä hetkellä asiakkaat ovat arvioineet palvelun 136 arvostelun perusteella tasolle 4,6/5. Väitämme, että sähköinen ja yksinkertainen palveluprosessi on menestyksen avain. Käy ihmeessä testaamassa Easendin sivustoa ja kerro meille mielipiteesi toteutuksesta. Miten sinun yrityksen palveluprosessia ja näkyvyyttä voisi kehittää digitalisaation avulla?
Tutustu sivustoon osoitteessa www.easend.fi.