Favicon, chatbot

Kuinka voimme auttaa sinua?

Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan lisää sinun projektista!

Mikä on chatbot ja miksi juuri sinun yritys tarvitsee sellaisen verkkosivuilleen?

Chatbotit ovat ohjelmia, jotka on luotu käymään keskusteluja ihmisten kanssa. Yritykset käyttävät chatbotteja erityisesti nettisivuillaan asiakaspalvelutehtävissä, kuten tuote-esittelyissä, maksuasioissa ja postituksissa. Näiden apureiden päätehtävä onkin nopeuttaa tiedonhakua ja vähentää asiakaspalvelijoiden työkuormaa. Chatboteilla on satoja, ellei jopa tuhansia käyttötarkoituksia. 
Jaa julkaisu:
Email
Facebook
LinkedIn
WhatsApp

Miten meidän chatbotit toimivat?

Finbot rakentaa painikkeilla toimivia chatbotteja. Ne tarjoavat kustannustehokkaan ja varmatoimisen ratkaisun onnistuneeseen keskusteluun. Jokainen chatbotin puheenvuoro on käsikirjoitettu etukäteen, joten se ei lähde itse sooloilemaan. Asiakas käy keskustelua käyttäen painikkeita ja tekstikenttää. 

Miksi yritykset tarvitsevat chatbotteja?

Nykyään asiakkaat olettavat saavansa asiakaspalvelua ympärivuorokautisesti. Tämä aiheuttaa haasteita yrityksille, sillä 24/7 asiakaspalvelun ylläpitäminen on kallista. Myöskin suuret asiakasvolyymit hidastavat asiakaspalvelua, joten chatbotit tarjoavat luontevan ratkaisun molempiin ongelmiin.

Chatbotit keräävät tärkeää dataa, eli tietoa jokaisesta käydystä keskustelusta. Me Finbotilla osaamme yhdistää nämä tiedonjyväset suuremiksi kokonaisuuksiksi, joka mahdollistaa mm. kohdennetun markkinoinnin ja paremmat tuotesuosittelut. 

Vaikka chatbotit ovatkin erinomaisia tuotesuosittelijoita, niin ne eivät kuitenkaan vielä kykene täysin korvaamaan ihmistä myyjänä. Chatbotin avulla pystyt automatisoimaan kalenterivaraukset, sekä soittopyynnöt. Chatbotin hoitaessa ensikontaktoinnin ja tietojen keräyksen, myyjä pystyy soittamaan asiakkaalle takaisin hyvin valmistautuneena.

Tästä pääset lukemaan tarkemmin chatbottien hyödyistä asiakaspalvelussa.

Missä chatbotteja käytetään?

Chatbotteja voidaan käyttää kaikissa digitaalisissa kanavissa, mutta yleisimmät käyttökohteet ovat yrityksen verkkosivuilla sekä sosiaalisessa mediassa. Lue lisää sosiaalisen median hyödyistä asiakaspalvelussa, sekä chatbotin liittämisestä someen!

Lue lisää chatboteista.

Referenssejä:

Näin autamme yritystäsi:

Chatbotit tarjoavat yrityksille hyötyjä asiakastyytyväisyyteen ja työntekijöiden tehokkuuteen heti käyttöönoton jälkeen.

Ammattimaiset kotisivut antavat yrityksestäsi asiantuntevan kuvan. Samalla voit kasvattaa näkyvyyttä verkossa ja tehostaa prosesseja.

Autamme löytämään kohderyhmäsi verkosta ja tuomaan heidät palvelusi käyttäjäksi digimarkkinoinnin keinoin.

Kiinnostuitko?

Jätä sähköpostisi, niin olemme sinuun yhteydessä.

Finbot Oy

Verkkolaskutus

© 2020 All Rights Reserved